انتخاب مبلمان سلطنتی

یکی از مرغوب‌ترین و استانداردترین مدل‌های مبلمان‌های سلطنتی یا استیل که از بهترین متریال‌ها  نوع چوب و استیل همچنین پارچه‌های مبلی با کیفیت ساخته می‌شوند. مبل‌های سلطنتی سفید یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین مدل‌های مبلمان‌هایی هستند از آن‌ها  برای دکوراسیون‌های خاص استفاده می‌شود. با توجه به اینکه در سال‌های اخیر به دلیل پیشرفت‌ها  و تکنولوژی‌هایی که در این صنعت شده است مدل‌های مختلف مبل سلطنتی راحتی نیز تولید شده‌اند.

در طراحی و تولید این دست از مبلمان‌ها  دقت و ظرافت‌هایی به کار رفته شده است که هدف از خرید و چیدمان این دست از مبلمان‌ها  تنها زیبایی نیست بلکه فضایی که مبل را در آن می‌چینید نیز بسیار مهم است که از نظر بصری دارای ویژگی‌های سرشاری دارد.
بیشتر افراد دوست دارند که از مبلمان به عنوان دکور استفاده کنند. زیرا معتقد هستند که نمونه شکلی اشرافی دارد و دکوراسیون منزل شما را لاکچری نشان می‌دهد.

مبل سلطنتی برای انواع سلیقه‌ها

در این نوع مبلمان‌ها  از چوب‌هایی که طرح‌های کنده کاری جذاب به کار رفته شده است. در ست مبلمان سلطنتی پارچه‌های نفیس و مرغوبی به کار رفته شده است که از نظر کیفیت نیز بدون اشکال است این نوع وسیله دیزاین منزل شما را جذاب و زیبا می‌کند. به همین دلیل است که تعداد زیادی از افراد علاقه‌مند هستند که برای چیدمان سالن پذیرایی خود که فضای رسمی دارد به جای خرید مبلمان‌های راحتی از مدل سلطنتی آن استفاده کنند.

مبلمان‌های سلطنتی نیز از نظر نوع پارچه و دقت در ساخت همچنین قیمت‌های مختلفی که دارند به دو دسته مبل‌های 7 نفره و 9 نفره تقسیم می‌شوند که با توجه به سفارش مشتریان تولید و به بازار عرضه می‌شود. هنگام خرید، رنگ مناسب مبلمان را بر اساس دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.

خریداران مبل با در نظر گرفتن فضای منزل خود و البته با توجه به سلیقه‌ی خود هر کدام از این دسته‌بندی‌ها  را که تمایل داشته باشند انتخاب می‌کنند. اغلب خانه‌های لوکس و اشرافی از مبلمان‌های سلطنتی که با هنر منبت کاری طراحی شده است که با پارچه‌های اصیل و پر طرح و نقش کار شده است.

مبل سلطنتی برای انواع سلیقه‌ها

استفاده از سرویس مبلمان سلطنتی

این نمونه از مبلمان‌ها  به دلیل اینکه در طراحی و همچنین پارچه‌ی آن بسیار کار شده است بیشتر ثروتمندان و اعیان نشین‌ها  استفاده می‌کنند کمه در فرهنگ‌های مختلف با انواع دکوراسیون‌ها  جهانی محسوب می‌شود و در حال حاضر نیز طرفداران زیادی دارد.

برای دکوراسیون‌های اروپایی جدید و قدیم نیز از این نوع مبل استفاده می‌شود از نمونه‌های مبلمان‌های سلطنتی می‌توان به مبل‌های ترک و مصری اشاره کرد که بستگی به سنت و فرهنگ تاریخی افراد دارد. در قدیم اکثر فرمانروایان ترک عثمانی و سلطنت طلبان اشرافی بنیان عرب از این نمونه استفاده می‌کردند.

اصول چیدمان مبلمان‌های سلطنتی

هنگامی که فضای مناسب برای چیدمان سرویس مبلمان سلطنتی 9 نفره در اختیار دارید می‌توانید فضای خود را به خوبی با این ست دیزاین کنید در صورتی که فضای منزل شما گسترده بود به تعداد مبل‌ها  اضافه کنید و یک ست 7 نفره دیگر در کنار این سرویس قرار دهید تا دکوراسیون منزل شما کامل شود. همچنین می‌توانید به جای اینکه از یک ست کامل استفاده کنید یک نیم ست 5 نفره ال مانند نیز خریداری کنید این کار می‌تواند باعث زیباتر شدن اتاق شما گردد. در صورتی که شما طابع نظم هستید باید توجه در مورد نحوه چیدمان مبل و صندلی‌ها دقت و توجه بسیاری داشته باشید.

تعداد کاناپه‌ها  و صندلی‌های یک سروی مبلمان باید با فضا و مساحت منزل‌تان هماهنگ باشد. اما چنانچه این عدم سازگاری وجود داشته باشد یا اینکه یک ست معمولی را استفاده کنید؛ یکی از راه‌های زیباتری نشان دادن وسایل منزل‌تان مانند مبلمان هنر و اصول صحیح چیدمان آن است.

اصول چیدمان مبلمان‌های سلطنتی

در صورتی که منزل شما فضای کمی دارد باید از تعداد مبل کمتری استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید که نحوه‌ی چیدمان و فاصله‌گذاری تعداد مبل‌ها  از یکدیگر بسیار حائز اهمیت است. در صورتی که فضای گسترده‌ای دارید اما تعداد مبل‌های‌تان کم است نیازی نیست که مبل‌ها  را با فاصله زیاد از یکدیگر قرار دهید یا از این طریق بخواهید که کل فضا را با آن پوشش دهید. سالن پذیرایی مکانی است برای ورود مهمان‌ها  به آن جا و نیز مبل‌ها  و کاناپه‌ها  نیز برای نشستن مهمان‌ها  در نظر گرفته شده است.

چنانچه که فاصله‌ی مبل‌ها  از هم زیاد باشد افراد زمانی که می‌خواهند با هم تعامل داشته باشند دچار مشکل می‌شوند و پذیرایی نیز به طور صحیح انجام نمی‌شود. با ایجاد‌ها رمونی در رنگ و طرح مبلمان با وسایل دیگر می‌توانید از فرش، پرده، میزها یا رومیزی‌ها  استفاده کنید در این زمان فضای چشمگیرتری به شما نشان خواهد داد. طریقه‌ی چیدمان مبل‌های سلطنتی به عوامل مختلفی بستگی دارد اعم از مساحت و شکل منزل که می‌تواند به صورت مربعی، دایره‌ای، مستطیلی، بیضی یا ال به صورت ناهماهنگ در جاهای مختلف منزل تغییر دهیم.

چنانچه که فرش شما به صورت دایره‌ای است می‌توانید از مبل‌های سلطنتی که به صورت دایره‌ای اطراف چیده می‌شود استفاده کنید. اگر فرش شما مستطیلی بود یا مربع می‌توانید از بهترین چیدمان که به صورت مربعی است که یک مبل سه نفره را روی یک کاناپه قرار دهید و یک کاناپه دو نفره در فاصله‌های بین آن‌ها  را مبل‌ها  و صندلی‌های دیگر بگذارید.

نکته‌ی مهمی که باید در نظر بگیرید این است که میزان فاصله‌ی مبل‌های سلطنتی با سایر وسایل منزل‌تان باید حفظ باشد، دقت داشته باشید که حتما آن‌ها  را از دیوارهای مرطوب دور نگه دارید همچنین از شوفاژ یا بخاری و شومینه نیز که باید دور نگه داشته شود. چرا که می‌تواند آسیب‌ها  و صدمات زیادی به بخش بیرونی آن وارد شود.

قیمت مبلمان سلطنتی

برای محاسبه قیمت مبلمان‌های سلطنتی باید از چوب‌های اصیل و گران‌ قیمت و همچنین استفاده از پارچه‌های نفیس و با کیفیت استفاده کنید به همین علت است که جایگاهی که مبل‌های سلطنتی دارند عبارتند از مبل سلطنتی کلاسیک یا مبل سلطنتی راحتی می‌باشد این دو مدل زیر مجموعه دکوراسیون لوکس قرار می‌گیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *